Top 3 Trends in Kantoormeubelen

  • Geplaatst op
Top 3 Trends in Kantoormeubelen

Kantoorinrichting heeft zich de afgelopen jaren enorm ontwikkeld. Er moet sneller worden op- of afgeschaald met werkplekken, en de werkplekken zijn anders ingedeeld. In dit artikel vertellen we je meer over de grootste ontwikkelingen die van invloed zijn op het aanschaffen van kantoormeubelen.

Flexibele werkplekken

Tijdens de COVID-19 pandemie is het concept van hybride werken ontstaan, waardoor er een flexibele kantoorinrichting is gecreëerd. Door de pandemie werd thuiswerken steeds normaler. Sterker nog, het thuiswerken is nog steeds normaal. Een combinatie tussen thuiswerken en op kantoor werken is het hybride werken. Doordat het aantal mensen op kantoor fluctueert is er een flexibele kantoorinrichting vereist, waarbij iedere werknemer comfortabel kan werken op iedere werkplek. Hierbij zijn ergonomische bureaus, ergonomische bureaustoelen en vergaderboxen een must.

Ergonomische kantoormeubelen

Om er voor te zorgen dat iedereen comfortabel aan zijn of haar bureau kan werken is het belangrijk dat je ergonomische kantoormeubelen aanschaft. Denk hierbij aan een ergonomisch bureau dat je kunt instellen op de juiste hoogte. Een zit-sta bureau is bijvoorbeeld ideaal om je lange, zittende werkdagen af te wisselen met staand werken, of met een deskbike. Daarnaast is een ergonomische bureaustoel ook belangrijk. Deze zijn geheel naar jouw lichaamsbouw in te stellen, zodat je lichamelijke klachten voorkomt.

Akoestische belcellen

Tot slot worden akoestische belcellen steeds meer gebruikt in een kantoorinrichting. Bij Kato Kantoorinrichting vind je akoestische belcellen geschikt voor één tot twaalf personen. Daarom zijn vergaderboxen ideaal om te gebruiken als vergaderruimtes, zonder dat je je hele kantoor moet verbouwen. Veel akoestische belcellen zijn verrijdbaar, zodat je je kantoorinrichting kunt blijven vernieuwen. Met vergaderboxen en akoestische belcellen creëer je meer privacy en zorg je voor ideale stiltewerkplekken.

 

Bij Kato Kantoorinrichting vind je alles wat je nodig hebt voor jouw complete kantoorinrichting, van bureaus en bureaustoelen tot aan kantooraccessoires en akoestiek. Kun je niet vinden wat je zoekt, heb je vragen of wil je advies? Neem dan vrijblijvend contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!  

Mis geen enkele aanbieding of actie.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

* We zullen uw e-mailadres nooit met iemand anders delen.
Mijn account
U bent niet ingelogd. Log in om gebruik te maken van alle voordelen. Of maak nu een account aan.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Zoekresultaten
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »