Huur je kantoorinrichting bij Kato

Bij Kato kantoorinrichting is het ook mogelijk om producten te huren. Wij horen je denken; waarom je kantoorinrichting huren? Scroll naar onderen voor ons antwoord! Lees voor het huren van producten onze verhuur voorwaarden in de productomschrijvingen. Lees meer.

Sorteren op
Merken
Categorie
Prijs
Prijs
EUR 29,95 Excl. btw

EUR 65,00 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 21,95 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 12,50 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 61,50 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 25,00 Excl. btw

EUR 32,50 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 12,50 Excl. btw

EUR 26,95 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 35,00 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar
EUR 21,50 Excl. btw

EUR 65,00 Excl. btw

Meerdere varianten beschikbaar

Waarom kantoorinrichting huren?

Bij Kato Kantoorinrichting is het ook mogelijk om producten te huren. Wij horen je denken; waarom je kantoorinrichting huren? Ten eerste is het erg makkelijk als je snel moet opschalen of afschalen en dus flexibel moet zijn. Dit kan komen door bijvoorbeeld thuiswerkers of een groei in je bedrijf. Zo hoef je niet te betalen voor werkplekken die je niet eens gebruikt.

Daarnaast kun je de kantoorinrichting ook helemaal naar je eigen stijl en smaak aanpassen op elk moment. Je zou ook kunnen zeggen dat je aflost op je kantoorinrichting terwijl je het gebruikt; omdat je per maand betaalt lijkt je kantoorinrichting eerder een vaste last dan een grote investering. Sterker nog, bij een grote investering hoort een langere afschrijvingstijd, wat betekent dat je langer aan je meubilair vast zult zitten; bij het huren van je kantoorinrichting kan je veel makkelijker je kantoorinrichting of stijl nog eens veranderen! Ben jij geïnteresseerd in onze verhuurproducten? Neem dan gauw contact met ons op! Let op: lees onze voorwaarden voor de verhuur van producten!

Bureautafels en bureaustoelen

Wij verhuren onder andere bureautafels en bureaustoelen die ergonomisch zijn goedgekeurd. Hierdoor weet je zeker dat het meubilair zorgt voor een goede houding, waardoor je de kans op nek- en rugklachten op lange termijn vermindert. Daarnaast zijn onze bureaustoelen NEN-1335 genormeerd, wat betekent dat ze voldoen aan de Europese standaard voor bureaustoelen. Dit houdt in dat de bureaustoel in hoogte verstelbaar is, de rugleuning is verstelbaar, er zijn armleggers, en een schuifzitting. Zo weet je zeker dat jij comfortabel kunt werken. 

Lounge stoelen en bijzettafels

Naast bureautafels en bureaustoelen verhuren we ook lounge stoelen. Dit is niet alleen een visitekaartje voor je bezoekers of klanten, maar medewerkers kunnen er ook even in ontspannen, of zelfs werken op een relaxte manier. Bij een lounge stoel of sofa past natuurlijk ook een bijzettafel waar iemand zijn kop koffie of laptop op kwijt kan voor maximaal comfort. Echter hebben lounge stoelen op je kantoor nog meer voordelen; sommige lounge stoelen hebben een geluiddempende werking waardoor medewerkers zich beter kunnen concentreren en productiever zijn. Dit draagt dus bij aan de akoestiek in de ruimte, waardoor je werknemers zich better kunnen concenteren. Daarnaast is zo’n geluiddempende stoel ook erg goed voor de akoestiek in je kantoor of ontvangstruimte. Zo ben je je bezoekers al een stapje voor!

Vergadertafels en vergaderstoelen

Ook kun je bij Kato Kantoorinrichting vergadertafels en bijpassende vergaderstoelen huren. Met ons assortiment weet je zeker dat je voor zowel kort overleg als lange vergaderingen de juiste vergadertafel met vergaderstoelen kiest; de keuze is reuze. Hoe comfortabeler je vergaderstoel, hoe langer je een vergadering vol zult kunnen houden. Het is dus erg belangrijk dat je een goede stoel kiest. Bij Kato Kantoorinrichting verhuren we enkel kwaliteitsstoelen. Wil je graag advies over het juiste meubilair voor jouw vergaderruimte of een andere ruimte? Dan kun je altijd vrijblijvend advies vragen bij onze klantenservice!

Bartafels en barkrukken

Bij Kato Kantoorinrichting kun je ook nog eens bartafels en bijpassende barkrukken huren. Een bartafel met barkrukken nodigt medewerkers uit voor bijvoorbeeld kort overleg of juist informele gesprekken. Dit kan leiden tot betere communicatie onder medewerkers, en een betere band. Zo zullen medewerkers zich beter voelen en uiteindelijk productiever zijn. Daarnaast zijn statafels of bartafels op je kantoor ook nog eens gezond: na een staand gesprek of overleg voelt iedereen zich energieker, doordat alle spieren geactiveerd zijn. Dit leidt dus óók weer tot productievere medewerkers.

Opbergkasten

Verder kun je naast deze tafels en stoelen bij Kato Kantoorinrichting ook nog eens kasten huren. Deze verschillen van roldeurkasten en schuifdeurkasten tot ladekasten en lockerkasten. Onze kasten beschikken over sloten, waardoor je je documenten, persoonlijke eigendommen, en privé gegevens veilig kunt opbergen. Roldeurkasten en schuifdeurkasten hebben geen openslaande deuren en nemen dus geen extra ruimte in beslag. Een lockerkast daarentegen biedt opbergmogelijkheden voor meerdere medewerkers, bijvoorbeeld. Ladekasten zijn bijvoorbeeld ideaal om onder een bureautafel te plaatsen om ruimte te besparen.

Algemene accessoires

Tot slot kun je bij Kato Kantoorinrichting ook diverse accessoires huren. Denk hierbij niet alleen aan kapstokken of kabelmanagement, maar ook aan desinfectiepalen of zelfs een akoestische telefooncel. Kapstokken geven je kantoor een huiselijke sfeer, waardoor je bezoekers zich meer op hun gemak zullen voelen. Daarnaast zullen ze het natuurlijk ook erg fijn vinden dat ze niet telkens met hun jas hoeven te sjouwen. Met de Corona pandemie zullen je bezoekers het tevens wel fijn vinden om de mogelijkheid te hebben om hun handen te ontsmetten. Zo verkleinen we met z’n allen de verspreiding van virussen en bacteriën.

Bureauaccessoires

Kabelmanagement is ideaal als je gek wordt van alle kabels op, onder, en rondom je bureautafel. Met een kabeldoorvoerdop en een kabelkorf kun je deze kabels op een georganiseerde manier wegwerken waardoor je meer ruimte op je bureau overhoudt. Daarnaast zul je je beter kunnen concentreren op je werk omdat je minder chaos op je bureau hebt zonder al die kabels. Ook is het mogelijk dat je wordt afgeleid door je collega’s bijvoorbeeld. In dat geval is een privacy scherm de ideale oplossing; zo scherm je jezelf af van je je omgeving en demp je het omgevingsgeluid. Zo zul je je uiteindelijk beter kunnen concentreren.

Unieke accessoires

Tot slot verhuren wij ook akoestische telefooncellen. Deze zijn ideaal als jouw (open) kantoor te lawaaierig is en nauwelijks telefoongesprekken kunt voeren. Ook is zo’n akoestische telefooncel ideaal voor privé gesprekken. Door de melanine panelen aan de buitenkant en de akoestische panelen aan de binnenkant wordt geluid van buitenaf optimaal afgeweerd. Liever een akoestische telefooncel aanschaffen? Bekijk dan ons complete aanbod akoestische belcellen

Voorwaarden:

Er zijn een aantal voorwaardes verbonden aan ons verhuurassortiment:

  • Minimaal 6 maand huren
  • Indien korter, prijs op aanvraag
  • €50,- per werkplek transportkosten

Mis geen enkele aanbieding of actie.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

* We zullen uw e-mailadres nooit met iemand anders delen.
Mijn account
U bent niet ingelogd. Log in om gebruik te maken van alle voordelen. Of maak nu een account aan.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Zoekresultaten
Geen producten gevonden...
Filters
Prijs
Sorteer
Merken
Categorie
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »