Accessoires

EUR 125,00 Excl. btw
Meerdere varianten beschikbaar
EUR 4.800,00 Excl. btw
Meerdere varianten beschikbaar
EUR 50,00 Excl. btw
Meerdere varianten beschikbaar
EUR 19,00 Excl. btw
Meerdere varianten beschikbaar
EUR 129,00 Excl. btw
Meerdere varianten beschikbaar
EUR 59,00 Excl. btw

Accessoires voor verhuur bij Kato Kantoorinrichting

Bij Kato Kantoorinrichting bieden we ook accessoires aan voor verhuur. Deze zijn onder te verdelen in diverse categorieën. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bureau-accessoires, kantooraccessoires en kapstokken, en nog veel meer. Accessoires zijn erg belangrijk voor de aankleding en detaillering van je kantoor, werkplek of interieur. Het zorgt voor extra uitstraling en de juiste sfeer, maar ook voor een goede akoestiek. De juiste accessoires voorkomt namelijk ook echo en galm in (grote) kantoorruimtes.

Bureau-accessoires

Wij verhuren diverse bureau-accessoires. Denk hierbij aan diverse soorten kabelmanagement, zoals kabelkorven en kabeldoorvoerdoppen. Door onder andere kabels op, onder en rondom je bureau netjes weg te werken kun je je beter concentreren en beter werk leveren. Verder kun je bij bureau-accessoires natuurlijk ook muismatten en bureaulampen vinden; allerlei producten die jou helpen om comfortabeler, makkelijker en sneller te werken, of om je beter te laten concentreren op je werk.

Kantooraccessoires

Onder kantooraccessoires voor verhuur vallen allerlei producten die jouw kantoor decoreren en een goede, gemoedelijke sfeer geven. Kantooraccessoires kunnen variëren van simpele accessoires zoals een kapstok tot luxe accessoires zoals een akoestische telefooncel of akoestische panelen. Met een akoestische telefooncel kan iedereen bijvoorbeeld gesprekken voeren zonder dat er iemand meeluistert. Dit is ideaal als je een lawaaierig of luidruchtig kantoor hebt waar het erg moeilijk is om gesprekken te voeren. Verder geeft een kapstok natuurlijk een huiselijk, comfortabel gevoel waardoor je je bezoekers net een stapje voor bent; echter is het veel netter om jassen aan een kapstok te hangen dan ze rond te laten slingeren in je kantoor.

Akoestiek

In kantoorruimtes en andere werkplekken is het erg belangrijk dat er goede akoestiek is. Een goede akoestiek zorgt er namelijk voor dat je je goed kunt concentreren, of juist om te kunnen ontspannen. Daarnaast is het ook erg belangrijk voor de echo en galm in een ruimte; een betere akoestiek zorgt er voor dat je goed verstaanbaar bent en dat jij anderen goed kunt verstaan.

Accessoires huren voor je werkplek?

Ben jij nu geïnteresseerd in het huren van diverse accessoires voor jouw kantoor, werkplek of andere ruimte? Voeg de artikelen toe aan je offerte, verstuur de offerte en wij gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag. Wil je liever geen accessoires huren, maar juist kopen? Wij beschikken over een ruimer verkoopassortiment aan accessoires, dus neem dan gauw een kijkje. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Mis geen enkele aanbieding of actie.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

* We zullen uw e-mailadres nooit met iemand anders delen.
iDEAL PayPal MasterCard Visa Maestro SOFORT Banking Giropay Invoice Bank transfer
Mijn account
U bent niet ingelogd. Log in om gebruik te maken van alle voordelen. Of maak nu een account aan.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Zoekresultaten
Geen producten gevonden...
Filters
Prijs
Sorteer